Tennisclub AchelLet's play some Tennis

VOLWASSENEN 18+: 50€

JEUGD: Nog geen 18 jaar op 1 januari 2024  €35

MINI'S: Nog geen 12 jaar op 1 januari 2024  €25

Ondanks de onzekere toekomst van ATC gaat het bestuur er vanuit dat we dit seizoen nog kunnen blijven tennissen.

De betaling mag gestort worden op het rekeningnummer:

BE66001800945143   BIC: GEBABEBB
Gelieve bij betaling te vermelden: lidgeld 2024 + naam
Opgelet!
Indien je voor meerdere personen gelijktijdig betaald, vermeld dit dan duidelijk bij je betaling inclusief het bedrag.
Voorbeeld: “lidgeld 2024 Klaas 50, Anja 50, Marieke 25 Schuurmans”
Na verwerking van het lidgeld door de club, ontvang je een bevestigingsmail van Tennis Vlaanderen met hierop o.a. je lidnummer.

Kortingen

Hamont Achel: Het kompas

Stad Hamont- Achel verstrekt aan alle inwoners van 3 tot en met 18 jaar een kortingskaart: Het Kompas. ATC accepteert enkel een volledig kompas aan 15 euro. U mag bij aanvang van het seizoen 15 euro in mindering brengen op het lidgeld. Kompassen worden ingeleverd voor 1 mei van het betreffende jaar in de brievenbus van ATC of in de brievenbus van Slipstraat 19 te Achel. Kompassen worden altijd voorzien van de naam van Uw zoon of dochter anders heeft het Kompas geen waarde.  U mag het Kompas ook inleveren bij het inschrijfgeld van een Paaskamp of Zomerkamp.
De regeling KOMPAS is na te lezen op de site van de gemeente Hamont-Achel

CM:
Via de CM kun je een korting krijgen van 15 euro per persoon. Na betaling van het lidmaatschap aan ATC kun je vanaf 1 mei een voorbedrukt CM formulier afhalen op het clubhuis. Dit attest dien je enkel nog te voorzien van een klever en breng je zelf binnen bij de CM. De CM zal je direct een vergoeding geven van 15 euro. Ben je elders verzekerd, deponeer dan je attest in de brievenbus naast het planbord of in de brievenbus van Slipstraat 19.