Tennisclub AchelLet's play some Tennis

Tennislessen Jeugd

ATC start met tennislessen voor de jeugd vanaf 7-8 jaar (a.d.h.v. niveau) tot 18 jaar.
Onze club werkt met de vaardigheidsniveaus van Kids Tennis van Tennis Vlaanderen.  Kinderen leren stap voor stap tennissen op een aangepast terrein met een ander type bal.   Uiteraard worden de lessen gegeven door gediplomeerde tennistrain(st)ers. Om voor tennisles in aanmerking te komen moet het kind lid zijn van ATC.

Lid worden klik hier!
Aanmelden voor tennistraining doe je door dit formulier in te vullen!

Voorjaar/ lentetrainingen

De tennistrainingen starten in de week van 15 april 2024 op de buitenbanen van Tennisclub Achel en bevatten 8 lessen (1x per week). Trainingen worden gegeven in groep, men kan ook voor privéles kiezen. Tijdens schoolvakanties en op vrije- en feestdagen wordt er geen tennisles gegeven.
De kosten bedragen voor 8 trainingen:

-  Privé 168 euro

- met 2 personen 84 euro p.p.

- met 3 personen 56 euro p.p.

enz...

Zomertrainingen

In de zomer (na de voorjaarslessen) kun je kiezen of je een pakket van 5 lessen pakt, dit lessenpakket is heel flexibel. Wanneer deze lessen doorgaan is samen met de trainer af te spreken i.v.m. vakanties enz. De jeugd kan deelnemen aan de zomerlessen vanaf 4 jaar (dus ook mini's).
De kosten bedragen voor 5 trainingen met 2 personen 56 euro p.p

Wintertrainingen

De trainingen starten in de week van 18 september 2024 en omvatten 22 lesweken (m.u.v. schoolvakanties). De wintertrainingen voor de jeugd vinden plaats in de tennishallen van of Neerpelt. Tijdens schoolvakanties en op vrije- en feestdagen wordt er geen tennisles gegeven. Tenzij in overleg met de desbetreffende tennistrainer van uw zoon/dochter kunnen er wel lessen doorgaan in schoolvakanties of op vrije- en feestdagen.

De kosten voor 22 weken tennisles:
330 euro p.p. voor tennistraining van 1 uur met 2 jeugdleden                                                                                                      220
 euro p.p. voor tennistraining van 1 uur met 3 jeugdleden

Betaling

Wij verzoeken u vriendelijk om de betaling in 1x over te maken voor de start van een nieuw lessenblok. De tennisles kan betaald worden d.m.v. storting op BNP Parisbas Fortis rekeningnummer : BE66001800945143, GEBABEBB.
Gelieve bij betaling duidelijk te vermelden: winterblok, voorjaarsblok OF zomerblok + naam.

Inhaallessen

Trainingen die zijn uitgevallen omwille van weer, interclubwedstrijd of anderzijds worden ingehaald op dezelfde dag en tijd na het beëindigen van de lessenreeks. Mocht de train(st)er verhinderd zijn, dan zal deze les ingehaald worden op door de train(st)er te bepalen dag/uur of er wordt een vervang(st)er aangesteld.

BELANGRIJK!!

Het kan zijn dat er bij de voorjaarstrainingen, vanwege de weersvoorspelling, een les wordt afgelast. Helaas kan het ook voorkomen dat dit ten onrechte wordt gedaan. Het is natuurlijk nooit met opzet om deze les te annuleren. Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor. ZONDER TEGENBERICHT GAAT DE TENNISTRAINING ALTIJD DOOR!! Mocht U op voorhand weten dat uw zoon/dochter niet aanwezig kan zijn op een tennistraining, meldt het even bij de tennistrain(st)er.

Blessure

ATC komt leden tegemoet die meer dan 3 opeenvolgende tennislessen gemist hebben, deze eerste 3 lessen zijn voor eigen risico. Vanaf de 4e les wordt het lesgeld terug betaald in de vorm van een voucher met een maximum van 11 lessen in de winter en 5 lessen in het voorjaar. Deze persoonlijke voucher is inleverbaar voor een lessenserie in het komende seizoen en niet in contanten. De voucher wordt enkel uitgegeven na het voorleggen van een doktersverklaring aan de Hoofdtrainer.

Belangrijk:

Het is niet toegestaan, dat leden of niet leden tegen betaling les geven of tennisbegeleiding verzorgen op de pleinen van ATC.
Als vereniging willen wij dat de basisbeginselen van het tennis op een professionele en verantwoorde wijze worden aangeleerd en verder uitgebreid. Daarnaast geven de verzekeringstechnische en fiscale aspecten geen ruimte om niet-professionele betaalde lessen en/of begeleidingen toe te staan op de pleinen van ATC.