Tennisclub AchelLet's play some Tennis

Mini tennis

Mini Tennis zijn tennistrainingen voor kinderen vanaf 4 tot ongeveer 7- 8 jaar (afhankelijk van ervaring en niveau). Het niveau (wit) blauw en rood worden hier geoefend en ontwikkeld. Als uw zoon/dochter een nieuw niveau behaald heeft (meestal na een winterseizoen) dan krijgt men een Diploma. Na de miniclub stromen de kinderen door naar de volgende niveaus (oranje en groen).
De tennislessen worden gegeven door gediplomeerde trainers met ervaring in het geven van KidsTennis. Tijdens de mini-tennistraining wordt er getennist, worden er spelletjes gedaan en wordt er aandacht besteed aan balvaardigheid & slagvaardigheid. Er wordt getraind met aangepast materiaal op niveau. Tennisrackets kunnen eventueel beschikbaar worden gesteld door ATC moest men er zelf geen hebben.
Lid worden klik hier!

Aanmelden voor tennistraining doe je door dit formulier in te vullen!

Voorjaar/ lentetrainingen

De Minitennis vindt in het voorjaar plaats op de buitenbanen van tennisclub Achel. We starten in de week van 15 april.  Er wordt in overleg met de trainers groepen gemaakt a.d.h.v. leeftijd en niveau van de kinderen. Een groep van de mini’s bestaat meestal uit min. 2 tot max. 6 kinderen per lesgroep. Bij een grotere lesgroep  zijn er steeds 2 trainers aanwezig.
Tijdens schoolvakanties en op  vrije- en feestdagen wordt er geen tennisles gegeven.
De kosten bedragen voor 8 trainingen:

-  met 2 personen 84 euro p.p.

-  met 3 personen 56 euro p.p.

- met 4 personen 42 euro p.p.

Wintertrainingen

De miniclub vindt in de wintermaanden (september t.e.m. maart) plaats op donderdagnamiddag in de sporthal de Koekkoek in Achel. We starten donderdag 22 september 2023 en bevat 22 lessen(m.u.v. schoolvakanties). Tijdens schoolvakanties en op vrije- en feestdagen wordt er geen tennisles gegeven!
De minitennis is opgedeeld in 2 groepen, a.d.h.v. de leeftijd en het niveau van uw kind wordt hij/zij ingedeeld.

Groep 1: van 17 tot 18u en groep 2: van 18 tot 19u. Een groep van de mini’s bestaat meestal uit min. 3 tot max. 6 kinderen per lesgroep. Bij een grotere lesgroep zijn er steeds 2 trainers aanwezig bij de lessen.
De kosten zijn 185 euro p.p. bij een minimale deelname van 3 kinderen start de minitennis.
In Sporthal De Koekoek is sportieve kleding en sportschoenen met witte zolen verplicht!

Iedereen die lessen neemt bij ATC dient lid te worden van onze tennisvereniging