Tennisclub AchelLet's play some Tennis

Tennislessen Volwassenen

Lid worden klik hier!
Aanmelden voor tennistraining doe je door dit formulier in te vullen!

Voorjaar/lentetrainingen

De tennistrainingen starten vanaf de week van 15 april  2024 op de buitenbanen van Tennisclub Achel en bevatten 8 lessen (1x per week). Training kunnen worden gegeven aan maximaal 3 leden, men kan ook voor privéles kiezen.
De kosten bedragen voor 8 trainingen:

- privé 200 euro

- met 2 personen 100 euro p.p.

- met 3 personen 66 euro p.p.

Zomertrainingen

In de zomer (na de voorjaarslessen) kun je kiezen of je een pakket van 5 lessen pakt, dit lessenpakket is heel flexibel. Wanneer deze lessen doorgaan zijn samen met de trainer af te spreken i.v.m. vakanties enz.
De kosten bedragen voor 5 trainingen met 2 personen 63 euro p.p en voor 5 keer een privé-uur 125 euro p.p.

Wintertrainingen

De trainingen starten vanaf 18 september 2024 en omvatten 22 lesweken (m.u.v. schoolvakanties). De wintertrainingen vinden plaats in de binnenhalen van Hamont of Neerpelt, hierbij kan geen eigen keuze worden gemaakt.
Tijdens schoolvakanties en op vrije- en feestdagen wordt er geen tennisles gegeven. Tenzij dit overlegt is met de desbetreffende tennistrainer van uzelf of uw zoon/dochter kunnen er wel lessen doorgaan in schoolvakanties of op vrije- en feestdagen. Maar voor alle volwassenen geldt dat zij wel gebruik kunnen maken van de tennisbaan (binnen) dus ook tijdens schoolvakanties!

De kosten voor 22 weken tennisles:
330 euro p.p. voor tennistraining van 1 uur met 2 leden                                                                                                                              220 euro p.p. voor tennistraining van 1 uur met 3 leden

Betaling

Wij verzoeken u vriendelijk om de betaling in 1x over te maken voor de start van een nieuw lessenblok. De tennisles kan betaald worden d.m.v. storting op BNP Parisbas Fortis rekeningnummer : BE66001800945143, GEBABEBB.
Gelieve bij betaling duidelijk te vermelden: winterblok, voorjaarsblok OF zomerblok + naam.

Inhaallessen

Trainingen die zijn uitgevallen omwille van weer, interclubwedstrijd of anderzijds worden ingehaald op dezelfde dag en tijd na het beëindigen van de lessenreeks. Mocht de train(st)er verhinderd zijn, dan zal deze les ingehaald worden op door de train(st)er te bepalen dag/uur of er wordt een vervang(st)er aangesteld.

Blessure

ATC komt leden tegemoet die meer dan 3 opeenvolgende tennislessen gemist hebben, deze eerste 3 lessen zijn voor eigen risico. Vanaf de 4e les wordt het lesgeld terug betaald in de vorm van een voucher met een maximum van 11 lessen in de winter en 5 lessen in het voorjaar. Deze persoonlijke voucher is inleverbaar voor een lessenserie in het komende seizoen en niet in contanten. De voucher wordt enkel uitgegeven na het voorleggen van een doktersverklaring aan de Hoofdtrainer.