Tennisclub AchelLet's play some Tennis

Welkom bij Tennisclub Achel

Of je nu een beginnend tennisspeler bent of al veel gespeeld hebt, iedereen is welkom. We hebben gediplomeerde tennistrainers tot onze beschikking voor jong en oud! Samen met enkele vrijwillige leden worden de 4 pleinen en het clubhuis Plein 5 al meer dan 50 jaar goed onderhouden. Tot snel!

start buitenseizoen! pleinen toegankelijk vanaf 15 april.

Vragen? Stuur gerust naar trainersatc@gmail.com

Terrein reserveren

Openingstijden Clubhuis

Gesloten van: 31/10/2023 - 01/04/2024.
dinsdag
20:000:00
Tijdens Interclub is het clubhuis ook open. Zie het speelschema bij club activiteiten.

19-04-2023

Buitenseizoen gestart!

Ten eerste welkom op onze nieuwe website! Er wordt nog steeds hard aan de website gewerkt maar de meest relevante info is te vinden.

Onze buitenpleinen zijn in bijna 1 Paasweekend helemaal geprepareerd voor het nieuwe buitenseizoen. Dankjewel aan alle vrijwilligers om te helpen! Zo kon onze Paastweedaagse doorgaan met maar liefst 30 kindjes. De foto's zijn te bewonderen hier op onze website.
De banen zijn dus ingespeeld door onze jonge toppers. Aarzel dus niet om een plein te reserveren! Laat dat zonnetje maar komen!!!
Ons clubhuis is iedere dinsdagavond geopend vanaf 20u. Bij interclub is het clubhuis ook geopend (zie speelschema bij interclub).
Groetjes team ATC!

IMG-20230408-WA0006.jpg